Gepubliceerd op: 27 november 2012
Pitch
Klikken, kijken, kiezen! Welke #instagram zie jij graag afgedrukt? Kom naar www.printstagram.nl! http://pr.co/p/000qu8
Samenvatting
Hou je van foto’s maken, dan heb je met Instagram vast een klik. En een tic om de foto’s op je smartphone te laten staan. Zonde eigenlijk, dacht creatieve duizendpoot Maaike Foks. Nu, nog geen halfjaar later, heeft ze Printstagram.nl gelanceerd.
Details

In samenwerking met compagnon Jochem Broersen kwam Printstagram.nl tot leven. ‘Klikken, kijken, kiezen. Met Printstagram stel je heel simpel fotoproducten samen’, legt Maaike uit. ‘Binnen een week heb je de bestelling in huis. Een mooi cadeau voor jezelf of iemand anders.’

Prinstagram

Het idee is begin vorig jaar ontstaan. “Door mijn iPhone liet ik mijn digitale camera steeds vaker thuis. Het aantal foto’s op mijn iPhone liep snel op en voor ik het wist zat ik al ruim over de vijfhonderd Instagramfoto’s. Van een vakantie tot een high tea met vriendinnen, alles fotografeerde ik met Instagram. Ik vind het belangrijk om mijn herinneringen tastbaar te kunnen maken, de foto’s op te hangen in mijn huis of in een mooi album te bewaren voor later. Helaas ging dit niet zo makkelijk door het vierkante formaat van de Instagramfoto’s. Dat moest makkelijker kunnen!“

Makkelijk bleef het belangrijkste woord tijdens de ontwikkeling van Prinstagram.nl. Geen ingewikkelde templates en uren achter de computer, maar een paar simpele klikken en het product komt naar je toe.

2012 in beeld

Printstagram.nl biedt diverse producten, speciaal voor de vierkante Instagramfoto’s. Naast fotoalbums zijn er kaarten, posters en canvasdoeken te bestellen. Laat al die mooie herinneringen dus niet langer op je mobiel staan. Maak ze tastbaar!

Samenwerking

Kwaliteit is voor Prinstagram.nl heel belangrijk. Daarom zijn wij een samenwerking aangegaan met Webprint.nl, dat Nederland al jaren voorziet van een uitgebreid assortiment foto- producten. Een samenwerking met het bedrijf stond bovenaan het wensenlijstje van Maaike “Ik bestel hier zelf al jaren mijn foto’s. Webprint.nl levert snel en de producten zien er altijd goed uit.“

Redactie en lezersaanbieding

Noot voor de redactie

Voor meer informatie over Printstagram.nl kun je contact opnemen met Maaike Foks via 030-2446222 of info@prinstagram.nl. Kennismaken met onze fotoproducten? Wij doen je graag een product cadeau. Mail naar Maaike en ontvang een persoonlijke code. Bestel bijvoorbeeld een leuk canvas voor op de redactie! Heb je vragen? Bel of mail gerust.

Lezersaanbieding

Om de lezers van tijdschrift te laten kennismaken met Printstagram.nl, doen wij graag producten cadeau. Voor de winnaars van een prijsvraag bijvoorbeeld. Een fotowedstrijd misschien?

Citaten
Klikken, kijken, kiezen. Met Printstagram stel je heel simpel fotoproducten samen, en binnen een week heb je ze in huis.

— Maaike Foks, oprichter Printstagram