Gepubliceerd op: 11 september 2013
Pitch
Klikken, kijken, kiezen! Maak je #Instagram herinneringen tastbaar. Kom naar https://www.printstagram.nl! http://pr.co/p/0019gi
Samenvatting
Deze week is Printstagram 2 gelanceerd. Nadat de website voor het afdrukken van Instagramfoto’s vorig jaar online ging, hebben bedenkers Maaike Foks en Jochem Broersen de gebruiksvriendelijkheid nu geoptimaliseerd. Daarnaast is het assortiment aangevuld met nieuwe fotoproducten en kan er aan België geleverd worden.
Details

Deze week is Printstagram 2 gelanceerd. Nadat de website voor het afdrukken van Instagramfoto’s vorig jaar online ging, hebben bedenkers Maaike Foks en Jochem Broersen de gebruiksvriendelijkheid nu geoptimaliseerd. Daarnaast is het assortiment aangevuld met nieuwe fotoproducten en kan er aan België geleverd worden.

Printstagram.nl biedt producten als posters, kaarten en canvasdoeken speciaal voor de vierkante Instagramfoto’s. ‘Onze website is dit jaar sterk gegroeid, onder meer door samenwerking met 101 Woonideeën en ilovefashionnews.com’, vertelt Maaike. ‘Omdat de vraag naar producten groeide, werd het tijd voor Printstagram 2.0.’

Printstagram 2
Maaike en Jochem vulden het assortiment aan met grotere kaartensets en cadeaukaarten. Ook verbeterden ze de gebruiksvriendelijkheid van Printstagram.nl. ‘Ons uitgangspunt is dat je in een paar klikken je fotoproduct kunt samenstellen’, legt Maaike uit. ‘Dat kon al, maar we gingen op zoek naar manieren om het de gebruikers nog makkelijker te maken. Zo kun je nu eenvoudiger door je foto’s scrollen en is het mogelijk om tijdens het samenstellen van je product te bekijken hoe deze eruit komt te zien.’ Ook is de gebruiksvriendelijkheid voor mobiele gebruikers sterkt verbeterd.

België
De komst van Printstagram 2 is extra leuk voor de Belgische buren. Maaike: ‘Sinds de start kregen we ontzettend veel mails uit België met de vraag of we ook aan hen konden leveren. Dat is nu mogelijk. In samenwerking met onze partner Webprint gaan we de grens over.

We hopen dat Instagramfans in België net zo enthousiast zijn over onze fotoproducten als onze klanten in Nederland!’

---------------------------------------------------

Redactie en lezersaanbieding
Meer informatie
Voor meer informatie over Printstagram.nl kun je contact opnemen met Maaike Foks via 030-2446222 of info@prinstagram.nl. Kennismaken met de fotoproducten? Stuur een mail en wij sturen je een bestelcode toe. Hiermee kun je bijvoorbeeld een leuk canvasdoek voor op de redactie bestellen!

Lezersaanbieding
Om jullie lezers te laten
kennismaken met Printstagram.nl, doen wij graag een product cadeau. Dit cadeau kun je
bijvoorbeeld gebruiken als prijs voor de winnaar van een leuke actie of fotowedstrijd. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Citaten
‘Ons uitgangspunt is dat je in een paar klikken je fotoproduct kunt samenstellen’, legt Maaike uit. ‘Dat kon al, maar we gingen op zoek naar manieren om het de gebruikers nog makkelijker te maken.'

— Maaike Foks, oprichter Printstagram